Velet Dream

SHOP THE POST


Good Morning ðŸ˜ƒ​How are you? I have been walking around with a BIG smile the whole week. Fantastic weather, no winter coat and finally there are movement on the streets. It feels like the city of Stockholm has awaken from hibernating ðŸ˜‰​I'm extra happy because I can finally wear dresses and my beloved leather jackets ðŸ™Œ​

This velvet dream has been in my wardrobe for a while but it's now that it finally comes to use. Velvet is not only a winter material it's also suitable for spring. Stripes are another non-seasonal thing, both in neutral shades as well as in more eye-catching colours like today. The wrap model is just another plus on this dress, suits so many different body types!

See you soon ðŸ˜˜​
----------
God morgon 😃Hur mår ni? Själv har jag haft ett stort leende på läpparna hela veckan. Fantastiskt väder, ingen vinter jacka och äntligen är det lite liv och rörelse i stan'. Det är precis som om hela Stockholm har vaknat upp ur ide 😉Jag är extra glad för att jag äntligen kan ha klänningar och mina efterlängtade skinn jackor 🙌

Den här sammetsklänningen har jag haft ett tag men det är nu som den verkligen kommer att komma till användning. Sammet är inte bara ett material för höst/vinter utan tycker det passar lika bra när våren nalkas. Randigt är alltid ett bra mönster både i mer neutrala färgtoner men även i mer iögonfallande färger så som idag. Dessutom är den i en omlott modell som tillhör mina favoriter!

Syns snart 😘

Zara Velvet Dress
Saint Laurent Betty Bag Here & Here
Earrings similar Here & Here
Zara Boots

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts