Floral Overdose in Miami

SHOP THE POST


Happy Sunday! How has your weekend been? I have been trying to move from vacation mood to work mode and getting used to that it's still a bit left to spring 😔I always get a small depression after being on vacation, do you feel the same? Luckily I have some trips planned, both for work and private, which keeps my hope alive.


One of the reasons we went to Miami was to visit a friend back from our time in Barcelona plus that I have never been there before. I always like to visit new places that I have never been before, or what do you say? One of the days we went out with their boat to a small island just outside South Beach. It was a bit surrealistic to be on an small uninhabited island just outside the skyscrapers and luxurious villas, an honestly I felt like Miami in general was like a fairytale and hard to grab. Have you ever been to Miami, and what did you think about it?

See you soon 😘
----------
Glad Söndag! Hur har er vecka varit? Själv har jag försökt att komma ur semester mood och vänja mig vid att det fortfarande är en bit kvar till våren 😔Jag känner mig alltid lite nere efter att ha varit på semester, känner ni likadant? Som tur är har jag några resor inplanerade, både jobb och privat så har något att se fram emot.

En utav anledningen till att vi var i Miami var att hälsa på en utav våra vänner från min tid i Barcelona plus att jag aldrig har varit där innan. Tycker alltid att det är roligt att besöka nya platser, eller vad säger ni? En utav dagarna åkte vi ut i deras båt till en lite ö som ligger precis utanför South Beach. Det var lite surrealistiskt att vara på en uppbyggd obebodd ö precis utanför alla skyskrapor och lyx villor, men tycker att hela Miami var lite som en sago värld och svårt att greppa men det var roligt att se. Har ni varit i Miami, och vad tyckte ni om det?

Syns snart 😘


H&M Trend Bikini Top similar Asos & Motel
H&M Trend Bikini Bottom similar Asos & Motel
H&M Skirt similar French Connection & Y.A.S
H&M Earrings similar Pieces & Glamourous

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts