River Island Bikini

SHOP THE POST


Happy Sunday Lovelies! Sorry for my lack of posts but as you may have noticed on Instagram I have been on vacation 😊and I didn't have the best connection but now I'm back with new energy! I can't believe how fast time passed, but that's normally what it feels like when you have fun, right?

Right before I went for vacation I bought this amazing bikini from River Island. Love the colour and the zig-zag details and it really makes your tan stand out 😄

See you soon 😘
----------
Glad Söndag finisar! FörlÃ¥t för dÃ¥lig uppdatering här men som ni kanske har sett pÃ¥ Instagram​ sÃ¥ har jag varit pÃ¥ semester ðŸ˜Š​och internet har inte vart den bästa men nu är jag tillbaka full av energi! Jag kan inte fatta hur snabbt tiden har gÃ¥tt, men det brukar vanligtvis kännas sp när man har roligt, eller hur?

Precis innan jag Ã¥kte pÃ¥ semester sÃ¥ var jag ute efter en ny bikini och hittade den här fantastiska varelsen pÃ¥ River Island. Älskar färgen och sick sack mönstret och den fÃ¥r verkligen solbrännan att sticka ut ðŸ˜„​

Syns snart ðŸ˜˜



River Island Bikini Top similar Topshop & Warehouse
River Island Bikini bottom similar Warehouse &
H&M Sunglasses similar Rayban & New Look

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts