Yellow Touches

SHOP THE POST


Hey Wednesday Half of the week is done 😉 I'm so proud of myself because I have finally started to exercise and it feels fantastic! I know that it's nothing special but I have had such a hard time to get started so I'm happy that I finally managed to motivate myself. The planning for Costa Rica has started and it's only 2 weeks left!!! I can't even start to explain how happy I am to be escaping the snow and ice cold weather for a whole 2,5 weeks 🙌 We will also be in Miami for 3 days visiting a friend from Barcelona who has moved there. 2 new places where I haven't been before, whop whop ! It's the thought of the sun and beach that makes me able to appreciate the weather right now, snow and more snow. It's like an ice skating rink outside, really difficult for a person who loves to wear heals, ME! I have been ignoring the weather conditions for a few days and worn kitten heels, but I have been like Bambi on slippery ice...hahahaha...so maybe it's time for even me to accept that I need to put on some flats 😏 At least I have some with nice details like to pearl decorated ones today which I found on the Zara sale. Perfect for adding a twist to a simple black look. Today's look on the other hand is not so neutral. I love sequins and bling and an easy way to dress down these kind of garments is by adding a knitted sweater (for me normally in a colour)! Colour is never wrong, at least not if you ask me and I think that the mustard colour on this cozy sweater is just perfect. It also lights up the still darker days.

See you soon 😘
----------
Hej Onsdag! Halva veckan avklarad 😉 Jag Ă€r sĂ„ stolt över mig sjĂ€lv för jag har kommit igĂ„ng med trĂ€ningen, kĂ€nns sĂ„ fantastiskt! Vet att det egentligen inte Ă€r nĂ„got speciellt, men har haft sĂ„ svĂ„rt att ta mig till gymmet, sĂ„ glad att jag Ă€ntligen fĂ„tt tummen ur! Planeringen Ă€r i full gĂ„ng inför vĂ„r Costa Rica resa, enbart 2 veckor kvar!!! Ska bli sĂ„ hĂ€rligt att fly frĂ„n snön och kylan och komma till vĂ€rmen i hela 2,5 vecka 🙌 Vi ska Ă€ven vara 3 dagar i Miami dĂ€r vi ska hĂ€lsa pĂ„ en kompis frĂ„n Barcelona som bor dĂ€r. 2 nya platser som jag inte vart pĂ„, whop whop! Tanken av vĂ€rmen Ă€r det som fĂ„r mig att kunna uppskatta vĂ€dret just nu....snö och mera snö. Rena rama skridskobanan ute och jag som Ă€lskar klackar. Har strejkat i nĂ„gra dagar och haft smĂ„ tax klackar pĂ„ mig, men ser ut som Bambi pĂ„ hal is...hahahah... sĂ„ kanske dags att jag accepterar att det Ă€r platta skor som gĂ€ller 😏 Tur att jag har nĂ„gra med lite roliga detaljer, som dagens boots med pĂ€rlor som jag fyndade pĂ„ Zara rean. Perfekta för nĂ€r man vill piffa till en vanlig svart look. Dagens look Ă€r dock inte helt neutral. Jag Ă€lskar paljetter och bling och ett enkelt sĂ€tt att klĂ€ ner sĂ„dana plagg Ă€r att addera en stickad tröja (för mig helst i fĂ€rg).! FĂ€rg Ă€r aldrig fel, inte om ni frĂ„gar mig i alla fall och tycker att den senapsgula nyansen pĂ„ den hĂ€r gosiga tröjan Ă€r helt perfekt. Lyser dessutom upp de fortfarande mörka dagarna.

Syns snart 😘





Zaful Sweater
Zara Sequin Trousers similar New Look & & Other Stories
Chanel Flap Bag Here & Here
Zara Boots similar & Other Stories & Asos
H&M Earrings

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts