Floral Body and Metallic Boots

SHOP THE POST


Hi Saturday! How has your first week of the New Year been? For me it's was to throw myself into work but it was nice that it was a short week and yesterday we only worked half day. This weekend I don't have any exiting planned. I'm going to clean the apartment and wash some clothes as I'm been away for almost two weeks, so it's really needed. The sun is shining outside so I will take a long walk and enjoy the sunshine!

I have never been a big user if bodies, it's just lately that I have started to appreciate them 😉 They stay in place and I don't have to go around and pulled down my shirt when it glides up. Soooo nice 😃 I love prints and I have always been weak for 70's inspired pieces and patterns and today's body ha just the right 70's feel. Looks great together with a pair of high-waisted jeans. And what do you think about me golden boots?! I just LOVE them!!

Have a great weekend 😘
----------
Hej Lördag! Hur har er första vecka pÄ det nya Äret vart? För mig var det att slÀnga sig tillbaka i jobbet men skönt att det var en kort vecka och igÄr var det halvdag. I helgen har jag inget spÀnnande planerat, hÄller pÄ att tvÀtta och ska stÀda lÀgenheten efter att ha varit borta i nÀstan 2 veckor, sÄ vÀlbehövligt. Solen skiner sÄ ska passa pÄ att ta en lÄngpromenad med dÄ det Àr sÄ sÀllan man fÄr njuta av solljuset!

Jag har aldrig riktigt varit en stor anvĂ€ndare utav body's och det Ă€r under det senaste Ă„ret jag verkligen lĂ€rt mig att uppskatta dem 😉 De sitter pĂ„ plats och man slipper att gĂ„ och dra i tröjan för att den Ă„ker upp! Hur bra som helst 😃 Jag Ă€lskar print och har alltid varit svag för 70-tals inspirerade plagg och mönster och mönstret pĂ„ dagens body har den perfekta 70-tals kĂ€nslan. Supersnygg till jeans med hög midja. Och vad tycker ni om mina underbara guld boots?! ÄLSKAR dem!!

Ha en fin helg 😘




Dresslily Body
Weekday Jeans similar Asos & Levi's
FSJ Boots
H&M Necklace liknande Monki & Asos

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts