Printed Kimono

SHOP THE POST


Hi :) Already Thursday? How has your week been? The time passes by so fast so I don't even remember what I have done ðŸ˜³ ​ At least I have cooked for once, a lot on top, and I had to invite my friend to make it more fun ðŸ˜‰ ​....and tomorrow we have a company Christmas dinner which I'm really looking forward to ðŸ’ƒ​

Prints are always a good idea  no matter the season and flowers are my favourite. Kimonos are nothing I've been wearing a lot but when they come in interesting materials and prints they are hard to resist ðŸ˜œ​ This little candy piece works at any occasions and seasons.

See you soon ðŸ˜˜​
----------
Hej :) Redan Torsdag! ? Hur har er vecka varit? Tiden går så snabbt så knappt man kommer ihåg vad man gjort 😳 Har dock lagat mycket mat då det är något jag vart dålig på sistone och för att göra det lite roligare var jag tvungen att bjuda över min kompis 😉 Imorgon har vi julfest på jobbet som jag verkligen ser fram emot 💃

Mönster är alltid en bra idé oberoende av årstid och blommor tillhör en av mina favoriter. Kimonos är inget jag har varit en flitig användare av men när den kommer i intressanta material eller mönster så är det svårt att motstå 😜 Den här bakelsen funkar lite bra på vintern som på sommaren!

Syns snart 😘


Zaful Kimono
H&M Trend Top similar Asos & Sister Jane
H&M Trousers Similar Lost in Ink & Versace Jeans
Valentino Rockstud Spike Bag in Red & Beige
H&M Boots similar Public DesireAsos
H&M Earrings similar Aldo & River Island

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts