Pink Sweater & Embellished Jeans

SHOP THE POST


Hey Monday! How has your weekend been? Mine has been full of food, friends and family, so I can't complain. Friday I went for an After work, Saturday it was dinned at my uncles and Sunday brunch with friends! Not more you can wish for right 😊

It's really getting cold outside which means cozy sweaters that warms up the body now when the temperatures are closing up to 0 degrees. To be honest I'm not a fan of thick sweaters and it's not on the top of my shopping list but when I do go for them they normally comes in strong colours as the one today. If there is any time during the year to wear colours it's autumn when it's grey and dark outside.

Have a great day! ðŸ˜˜
----------
Hej Måndag! Hur har er helg varit? Min har vart full med mat, vänner och familj så kan verkligen inte klaga. Det blev AW i fredags, följt av middag hos min farbror på lördag och Brunch med vänner på Söndag! Inte mycket mer man kan önska sig 😊

Det börjar bli tid att klä sig i mysiga oversized tröjor som värmer kroppen nu när temperaturen börjar närma sig 0:an. Om jag ska vara ärlig gillar jag egentligen inte att köpa tjock tröjor och om jag skulle fÃ¥ välja skulle jag springa runt i klänning och klackar Ã¥ret runt! När jag väl använder stickat sÃ¥ föredrar jag starka färger sÃ¥som den idag . Om det är nÃ¥gon tid pÃ¥ Ã¥ret dÃ¥ man ska använda färg tycker jag verkligen att det är hösten dÃ¥ det är grÃ¥tt och mörkt utomhus.

Ha en fin dag 😘


Dresslily Sweater
H&M Trend Jeans similar Stradivarius & Bohoo
Zara Earrings similar True Decandence & Asos
Valentino Rockstud Spike Bag in Pink & Beige

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts