Casual Breeze

SHOP THE POST


Hey Wednesday! Tomorrow I'm off to London 😃 I have and will travel quite a lot from now on and next trip after this will probably be Shanghai and then I'm planning to go away in February, maybe to Costa Rica?! 🌴 Do you have any trips planned?


Denim & shirts are a winning combination och works on all occasions. There are a thousands of different models, legs and washes, and the only thing I'm really picky with is that they need to be high-waisted that's when I feel most comfortable 😊 When it comes to shirts I love them colourful and printed!

See you soon 😘
----------
Hej Onsdag! Så pepp för imorgon åker jag till London 😃 Har och kommer att bli mycket resande det här året, vilket känns helt fantastiskt och något att se fram emot. Förutom London kommer jag åka till Shanghai igen och sen i Februari blir det en vinter resa....kanske Costa Rica ?! 🌴 Har ni några resor planerade ?

Denim & skjorta är en vinnande kombination och funkar i alla läge. Det finns en oändlighet av jeans modeller med olika typer av ben, midjehöjder och tvättar, och det enda som jag verkligen är "picky" med är att de ska ha hög midja, då trivs jag som bäst 😊 När det kommer till skjortor älskar jag färg och print, gör hela outfiten så mycket roligare!

Syns snart 😘



Rosegal Shirt similar Samsoe & Samsoe & Asos
H&M Jeans similar Asos & Weekday
Pull & Bear Loafers similar New Look & Office
Sammydress Earrings
Gucci Bag Here & Here

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts