Pearl Decorated Denim

SHOP THE POST


Hey Sunday! How has your weekend been? What an amazing weather it has been in Stockholm ๐Ÿ’ƒ I too the opportunity to really enjoy the sun and went up early and went for a walk to the center & went to some shops :) I bought some stuff as well ๐Ÿ’ Then at night I went out with some friends and we went to Bleck which is situated at Katarina Bangatan (sรถder). My first time there and it was really nice and you can sit outside!

Today I'm going to fix somethings at home and then I'll meet up with a friend to helt her with some furniture shopping. I'm thinking of renovating my apartment so could use some inspiration as well!

Well back to my look, I can't get enough of denim, dark as light washes, and I love when they are decorated with some bling like today's jacket from H&M Trend. Will be well used as long as the weather allows.

Have a great Sunday ๐Ÿ˜˜
----------
Hej Sรถndag! Hur har er helg vart? Vilket fantastiskt vรคder det var igรฅr i Stockholm ๐Ÿ’ƒ Jag passade pรฅ att njuta av vรคrmen och var uppe tidigt och promenerade runt pรฅ stan och kollade in lite butiker :) Fick med mig en del sake hem ocksรฅ ๐Ÿ’ Sen pรฅ kvรคllen trรคffade jag upp nรฅgra tjejkompisar och gick till Bleck pรฅ Katarina Bangatan. Fรถrsta gรฅngen jag var dรคr, sรฅรฅรฅ mysigt och man kunde sitta ute! Bรคst att passa pรฅ sรฅ lรคnge man kan fรถr snart stรคnger uteserveringarna ๐Ÿ˜’

Idag ska jag fixa lite hemma och sen hjรคlpa en kompis att kolla pรฅ mรถbler. Har sjรคlv lite funderingar pรฅ att renovera min lรคgenhet sรฅ behรถver lite inspiration med!

Jag kan aldrig fรฅ nog utav jeans, mรถrka tvรคttar sรฅsom ljusa och รคlskar nรคr de รคr fรถrgyllda med lite detaljer som dagens jacka frรฅn H&M Trend. Kommer vara vรคlanvรคnd sรฅ lรคnge vรคdret tillรฅter!

Ha en fin Sรถndag ๐Ÿ˜˜

H&M Trend Jeans Jacket similar Lee & Missguided
Zara Jeans similar Levi's & Levi's darkwash
H&M Suede Shoes LOVE These & These
Saint Laurent Betty Bag Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts