My Own Web Shop - Smimpy

In collaboration with Smimpy


Hey Lovelies! How has your weekend been? You know what?! I have started my own web shop ! Here I will gather all my favourites from different brands, ranging from high to low, and everything from interior, furniture's, clothes and of course accessories! Hopefully you will find something that you like and I will continuously update it with my "must-haves" at the moment, sooo good, right? ðŸ˜‰ I have also added an icon in my top menu (the shopping bag) where you can click whenever you want and you'll get directly to my shop.

Smimpy works as an retailer for a bunch of brands where you can find everything on just one place, so you don't have to switch and change through different web shops, sooo easy ! The best of it all is that also YOU can start your own web shop where you can gather your favourites and share it with your readers, sounds amazing, right ðŸ˜ƒ ​For more information about how to start your own shop and the perks of it you'll find HERE !

These lovely earrings from "By Jolima" are from my shop. Aren't they gorgeous? Classic with a twist and are perfect for my day to day outfits as well as for dinner time. Click HERE to get directly to my shop and to see all my yummie things. Hope you like it !

Have a great Monday ðŸ˜˜​
----------
Hej Finisar! Hur har er helg vart? Vet ni vad ? Jag har startat en egen butik ! Tänk min alldeles egna internet shop där jag kommer att samla alla mina favoriter frÃ¥n olika märken, högt som lÃ¥gt och allt ifrÃ¥n inredning, kläder och smycken! Förhoppningsvis hittar ni nÃ¥got som ni gillar med och jag kommer kontinuerligt att uppdatera den med mina "must-haves" för tillfället, hur bra som helst, eller hur ? 😉 Jag har även lagt till en modul (shopping pÃ¥sen) i min topp meny som ni kan klicka pÃ¥ när som helst för att enkelt komma till shopen.

Smimpy fungerar som en gemensam Ã¥terförsäljare för olika märken och ni hittar allt under en och samma sida, sÃ¥ ni behöver inte pendla mellan olika internet butiker, sååå smidigt! Det bästa av allt är att även NI kan starta er egna butik där ni kan samla era favoriter som ni kan dela med er av för era läsare, lÃ¥ter helt fantastiskt, jag vet 😃 Mer info om hur ni startar er shop och dess fördelar ​HÄR​ !

De här fina örhängena frÃ¥n "By Jolima" kommer bland annat frÃ¥n min shop, hur fina! Klassiska med en tvist och passar bra bÃ¥de till vardags och för en AW ! Klicka HÄR för att komma direkt till min shop för att se alla godsaker ! Hoppas ni tycker om den!

Ha en superfin Måndag 😘


FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts