Leather Skirt & Tee

SHOP THE POST


Hi Lovelies! Not on top at the moment. Autumn is coming, which I'm not ready for and I have some personal stuff that I have to handle. I get really affected by the weather and that the days are getting shorter as well as decreasing temperatures. How do you feel for autumn?

On the other hand I'm going to Gothenburg this weekend to visit my parents so hopefully I will refill my batteries. Home cooked meals and being pampered is not something you get everyday, so I will definitely enjoy that. Then next week I'm off to London, haven't been there for so many years. Last time I was there must be more than 7 years ago when I was thinking of Studying on London Collage of Fashion but in the end I ended up in Milan.

See you soon 😘
----------
Hej Finisar! Är för tillfĂ€llet inte pĂ„ topp. Hösten Ă€r pĂ„ ingĂ„ng, vilket jag inte Ă€r redo för och lite privata grejer som jag mĂ„ste ta tag i. Jag pĂ„verkas mycket utav vĂ€dret och att det börjar bli mörkt tidigare och kyligare i luften Ă€r inte nĂ„got jag lĂ€ngtat efter. Hur kĂ€nner ni inför hösten?

Å andra sidan ska jag Ă„ka hem till mina förĂ€ldrar i Göteborg till helgen sĂ„ fĂ„r förhoppningsvis lite ny energi. Hemlagad mat och bli ompysslad tillhör inte vardagen, sĂ„ ska njuta till fullo. Sen Ă„ker jag till London nĂ€sta vecka vilket jag ocksĂ„ ser fram emot. Har inte vart dĂ€r pĂ„ flera Ă„r! Sist jag var dĂ€r mĂ„ste varit nĂ€stan 7 Ă„r sen dĂ„ jag funderade pĂ„ att börja studera pĂ„ London Collage of Fashion men valde till slut Milano.

Syns snart 😘


Zaful T-shirt liknande Versace Jeans & Love Moschino
Zara Leather Skirt similar Supertrash & Fashion Union
Acne Illona Heels similar New Look & Asos
Gucci Dionysus Bag in Black & Pink Suede

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts