Shirt Focus

SHOP THE POST


Hello Friday and almost weekend :) Having my friend visiting so it's going to be a great one! Now I'm off to have breakfast with my team. Here in Sweden it's quite normal to have breakfast dates ( I know doesn't it sound weird but nice). When I moved back home from Spain, I heard about this and I thought it was so strange to meet up before work, but the routines in general differs a lot from Spain. In Barcelona it would be meeting up after work at 20.00 to have a drink and sit on a terrace and I definitely never heard of anyone meeting up before work :) Well it's going to be really nice as I'm a morning person.

I have said it before and will say it again, the shirt is in focus this spring. I personally have a thing for embroidery, especially flowers, so obviously this shirt from Zaful caught my eye. A good shirt should be versatile and easy to mix and match. I really like when it's a longer models, as you can wear it as it or make a knot at front or why not just tuck it in. It's also looks great if you like to layer, just add a sweater on top and you have yet another way to wear it :)

Have a great weekend!

-------------------------------------------

Hallå Fredag och nästan helg :) Har en kompis som kommer på besök så det kommer verkligen bli ett bra avslut på veckan! Nu är jag på väg till frukost med mitt team (jag vet visst låter det konstigt men trevligt). När jag flyttade hem från Spanien hörde jag talas om att man hade frukost "dater" och jag kommer ihåg att jag tyckte det var SÅ konstigt att mötas upp innan jobbet, men sen är rutinerna väldigt olika här från Spanien. I Barcelona hade det varit att man mötts upp efter jobbet runt 20.00 för en drink men det händer sällan här på en vardag. I vilket fall som ska det bli väldigt trevligt att pröva på :)

Jag har sagt det innan och kommer säga det igen, den här hösten har ett riktigt skjortfokus. Personligen är jag svag för broderier, speciellt när det kommer till blommor, så självklar föll jag för den här skjortan från Zaful. Jag gillar verkligen de längre modellerna då man enkelt kan bära dem som de är eller knyta en knut mitt fram eller varför inte stoppa in den? Om man gillar lager på lager effekten så kan man enkelt skapa det genom att addera en tröja ovanpå och ytterligare ett sätt att styla skjortan har åstadkommits :)

Ha en fantastisk helg!



Zaful Shirt
H&M Jeans similar Here & Here
Acne Studios Loma Boots
Saint Laurent Betty Bag in Black & Black Glitter
Asos Choker similar River Island & Missguidad
H&M Earrings

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts